• 24-11-2025, 23:51:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, şuan yaklaşık 10 saatlik uzun yol otobüs firmasındayım. Şöför otobanda ilerlerken direksiyon başında telefon ile uğraşıyor. Otobüs firması bilindik bir firma. Şikayet etmeyi düşünüyorum ama kimseyide işinden etmek istemiyorum. Sizce insanların canını tehlikeye atan bu şahısı firmaya şikayet etmelimiyim.?
  • 24-11-2025, 23:53:05
    #2
    Platin üye
    Et tabii
  • 24-11-2025, 23:53:41
    #3
    etmelisiniz tabiki ama x'te gündem olmadığı sürece kimsenin umrunda olacağını sanmıyorum.
  • 24-11-2025, 23:54:04
    #4
    💰+50.000₺ PASİF GELİR
    Et gitsin dostum plakasını al, alabilirsen görselde al gönder cimere
  • 24-11-2025, 23:54:10
    #5
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    etmelisiniz
  • 24-11-2025, 23:58:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    şikayet etmezsen şoför işinden olmaz ama belki otobüstekiler canından olabilir
  • 24-11-2025, 23:59:52
    #7
    Et hocam et.
  • 25-11-2025, 00:02:58
    #8
    Hocam sizin kararınız bu yaptığı yanlış şikayet gibi değil ama onun videosunu veya fotoğrafını alıp firmaya gönderin onlar kadar verir
  • 25-11-2025, 00:10:26
    #9
    Uyarın, tekrarlarsa şikayet edin. Böyle yapmak vicdanınızı rahatlatır