Merhabalar, şuan yaklaşık 10 saatlik uzun yol otobüs firmasındayım. Şöför otobanda ilerlerken direksiyon başında telefon ile uğraşıyor. Otobüs firması bilindik bir firma. Şikayet etmeyi düşünüyorum ama kimseyide işinden etmek istemiyorum. Sizce insanların canını tehlikeye atan bu şahısı firmaya şikayet etmelimiyim.?