• 24-11-2025, 20:24:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yattiğim yerden televizyonu göremiyorum tuşla inip kalkan kumandadan yapan var mı?

    Telefona zor bakiyorum ameliyatli olduğum için göhüs kafesim kasiliyor

    Ameliyat oldum diye konu açmıştım ama taburcu oldum can sıkıntısına ne yapabilirim tavanı izleyip duruyorum

    Yatinca sağ göhsüm ağriyo biraz dayanıcağım yapay zeka sorun olmaz dedi

    Not : ameliyat sonra boyum uzadı sanki dik durmak zorunda kalınca 1.71 den 1.74-1.75 olmus gibiyim

    Tavana televizyon asmayi düşündüm ama düşer diye korkuyorum
  • 24-11-2025, 20:32:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bi öneresi olan var mı telefon tutacağı trlefonu düşürür mğ?
  • 24-11-2025, 20:48:03
    #3
    Narkozun etkisi gitmedi galiba?
  • 24-11-2025, 21:10:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Narkozun etkisi gitmedi galiba?
    Narkoz ne alaka hocam içimde bar olduğu için kafa kalkmiyo 😅