Yattiğim yerden televizyonu göremiyorum tuşla inip kalkan kumandadan yapan var mı?
Telefona zor bakiyorum ameliyatli olduğum için göhüs kafesim kasiliyor
Ameliyat oldum diye konu açmıştım ama taburcu oldum can sıkıntısına ne yapabilirim tavanı izleyip duruyorum
Yatinca sağ göhsüm ağriyo biraz dayanıcağım yapay zeka sorun olmaz dedi
Not : ameliyat sonra boyum uzadı sanki dik durmak zorunda kalınca 1.71 den 1.74-1.75 olmus gibiyim
Tavana televizyon asmayi düşündüm ama düşer diye korkuyorum
Canım sıkılıyo cok hareket edemiyorum
3
●140
- 24-11-2025, 20:24:54Üyeliği durduruldu
- 24-11-2025, 20:32:50Üyeliği durdurulduBi öneresi olan var mı telefon tutacağı trlefonu düşürür mğ?
- 24-11-2025, 21:10:35Üyeliği durdurulduNarkoz ne alaka hocam içimde bar olduğu için kafa kalkmiyo 😅Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle