Yattiğim yerden televizyonu göremiyorum tuşla inip kalkan kumandadan yapan var mı?
Telefona zor bakiyorum ameliyatli olduğum için göhüs kafesim kasiliyor
Ameliyat oldum diye konu açmıştım ama taburcu oldum can sıkıntısına ne yapabilirim tavanı izleyip duruyorum
Yatinca sağ göhsüm ağriyo biraz dayanıcağım yapay zeka sorun olmaz dedi
Not : ameliyat sonra boyum uzadı sanki dik durmak zorunda kalınca 1.71 den 1.74-1.75 olmus gibiyim
Tavana televizyon asmayi düşündüm ama düşer diye korkuyorum