Yattiğim yerden televizyonu göremiyorum tuşla inip kalkan kumandadan yapan var mı?

Telefona zor bakiyorum ameliyatli olduğum için göhüs kafesim kasiliyor

Ameliyat oldum diye konu açmıştım ama taburcu oldum can sıkıntısına ne yapabilirim tavanı izleyip duruyorum

Yatinca sağ göhsüm ağriyo biraz dayanıcağım yapay zeka sorun olmaz dedi

Not : ameliyat sonra boyum uzadı sanki dik durmak zorunda kalınca 1.71 den 1.74-1.75 olmus gibiyim

Tavana televizyon asmayi düşündüm ama düşer diye korkuyorum