Ticari şevkiniz ne durumda ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ticari şevkiniz ne durumda ?
10
●
282
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ticari şevkiniz ne durumda ?
1
2
24-11-2025, 19:15:11
#1
srabey
neden bilmiyorum 2 gündür hiçbir şey yapasım yok.
her şey boş gelmeye başladı.
24-11-2025, 19:17:42
#2
Vivobayim
Üyeliği durduruldu
Benim de
24-11-2025, 19:19:56
#3
ademakcan
Son 1 aydır, aynı durumdayım.
24-11-2025, 19:20:46
#4
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
Berbat 😂
24-11-2025, 19:21:16
#5
GodCompany
Üyeliği durduruldu
Benimde aksine aşırı hype durumdayım fakat iş yok
24-11-2025, 19:22:50
#6
AlicanDumanova
24-11-2025, 19:25:05
#7
SEOKOZ
Aynı
24-11-2025, 19:28:09
#8
Lareda
Ticari şevk diye bişey kalmadı
24-11-2025, 19:28:22
#9
ZINKKK
Son 2-3 aydır ticaret durma noktasına geldi. Fabrikatöründen bakkalına kiminle konuşsam aynı içtenlikle tat olmadığını söylüyor.
Muhtemelen insanlar yılbaşına kadar bekleyip önünü görmek istiyor ama ne değişir bilemem.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler