Son 2-3 aydır ticaret durma noktasına geldi. Fabrikatöründen bakkalına kiminle konuşsam aynı içtenlikle tat olmadığını söylüyor.
Muhtemelen insanlar yılbaşına kadar bekleyip önünü görmek istiyor ama ne değişir bilemem.