• 24-11-2025, 17:52:28
    #10
    Görüşleriniz için hepinize teşekkür ediyorum. Peki site açmak nasıl oluyor. Biz açabiliyor muyuz
  • 24-11-2025, 17:55:22
    #11
    trendyol gerçekten komisyon konusunda çok acımasız davranıyor işin içine kargo kdv tarzı şeyler girdiği için çok fazla komisyon kesiyor tavsiye etmem.
    Ne gibi ürünler düşünüyorsunuz
  • 24-11-2025, 17:56:28
    #12
    epeymen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trendyol gerçekten komisyon konusunda çok acımasız davranıyor işin içine kargo kdv tarzı şeyler girdiği için çok fazla komisyon kesiyor tavsiye etmem.
    Ne gibi ürünler düşünüyorsunuz
    Giyim ve elektronik ürünler gibi
  • 24-11-2025, 18:03:03
    #13
    ✨ SMS Onay Yazılımı 📲
    Çin veya menşei ülkelerden getirtip kar koyarak satarım düşünceniz varsa hemen vazgeçin. Pazar yerlerinde net kar elde edebileceğiniz yol üretim yaparak satış yapmak, özellikle iadesi olmayan ürün grubunu tercih etmelisiniz.
  • 24-11-2025, 18:14:23
    #14
    her zaman kasa kazanır hocam, direkt olarak bir site biraz bütçeyle reklam ve guzel bir sunum şart. pazar yerleri diğer arkadasların dedıgı gibi üretici değilseniz kesinlikle mantıklı degıl, iadeso komsuyonu kargosu, yok kargoda kayboldusu bitmıyor. ben üreticiyim ben bıle gırmıyorum sadece web sıtemden satış yapıyorum.
  • 24-11-2025, 18:52:16
    #15
    Remusoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin veya menşei ülkelerden getirtip kar koyarak satarım düşünceniz varsa hemen vazgeçin. Pazar yerlerinde net kar elde edebileceğiniz yol üretim yaparak satış yapmak, özellikle iadesi olmayan ürün grubunu tercih etmelisiniz.
    Ne gibi ürünler üretebiliriz bana yardımcı olursanız
  • 24-11-2025, 18:52:38
    #16
    Altnberkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her zaman kasa kazanır hocam, direkt olarak bir site biraz bütçeyle reklam ve guzel bir sunum şart. pazar yerleri diğer arkadasların dedıgı gibi üretici değilseniz kesinlikle mantıklı degıl, iadeso komsuyonu kargosu, yok kargoda kayboldusu bitmıyor. ben üreticiyim ben bıle gırmıyorum sadece web sıtemden satış yapıyorum.
    Ne üretiyorsunuz
  • 24-11-2025, 20:34:05
    #17
    baris0999 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne üretiyorsunuz
    Canlı yem laboratuvarım var hocam akvaryum balıkları için, mikro canlılar üretiyorum
  • 25-11-2025, 15:11:10
    #18
    Al sat ile mantıklı olmaz diye düşünüyorum çok fazla komisyon alıyor hocam