Altnberkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her zaman kasa kazanır hocam, direkt olarak bir site biraz bütçeyle reklam ve guzel bir sunum şart. pazar yerleri diğer arkadasların dedıgı gibi üretici değilseniz kesinlikle mantıklı degıl, iadeso komsuyonu kargosu, yok kargoda kayboldusu bitmıyor. ben üreticiyim ben bıle gırmıyorum sadece web sıtemden satış yapıyorum.
Ne üretiyorsunuz