• 24-11-2025, 15:00:05
    #1
    merhaba,
    resmi icralık ilanlara bakıyorumda peşin para döndüğünden ilanlar biraz düşükten satılıyor. Bu ihalelere ara ara teklifler geliyor. Benim anlamadığım bu ilanlarda doğru düzgün resim yok sadece metne göre mi teklif veriliyor.
    İçerisinde oturan var is nasıl oluyor? Hiç deneyen oldu mu?
  • 24-11-2025, 15:09:38
    #2
    Genelde bu araçlar toplu olarak alınır. Biraz şansa alan çok her aldığından kullanacak bir şey illa ki kullanırım kafası ile alındığını düşünüyorum. Yoksa dediğiniz gibi çoğunda adam akıllı açıklama, görsel vs yok.
  • 24-11-2025, 15:13:36
    #3
    bu konuda önerim ihaleden ziyade sarı siteyi takip etmen yönünde olur hocam. ihaleden alacağın araçta mutlaka bakım onarım gerektiren durumların olacak. sarı sitede yürür vaziyette az hasarlı ya da ağır hasar kayıtlı araçları rahatca bakıp görüp alabilirsin.

    2 hafta önce yaptığım işlemi kısaca özetleyeyim.

    sarı sitede x marka bir araç ilana girdi. tüm ilanlara baktım türkiye geneli en ucuz ve en diri duranlardan biriydi. 22 model 104k km 455 liraya aldım çekme belgeli halde aracı muayeneye sokup trafiğe soktum. 520 ye ilan girdim. talibini bekliyorum.
  • 24-11-2025, 15:57:41
    #4
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde bu araçlar toplu olarak alınır. Biraz şansa alan çok her aldığından kullanacak bir şey illa ki kullanırım kafası ile alındığını düşünüyorum. Yoksa dediğiniz gibi çoğunda adam akıllı açıklama, görsel vs yok.
    Araç asla alınmaz. motoru sağlam mı değilmi hiç bir bilgi yok. Ev için diyorum

    cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuda önerim ihaleden ziyade sarı siteyi takip etmen yönünde olur hocam. ihaleden alacağın araçta mutlaka bakım onarım gerektiren durumların olacak. sarı sitede yürür vaziyette az hasarlı ya da ağır hasar kayıtlı araçları rahatca bakıp görüp alabilirsin.

    2 hafta önce yaptığım işlemi kısaca özetleyeyim.

    sarı sitede x marka bir araç ilana girdi. tüm ilanlara baktım türkiye geneli en ucuz ve en diri duranlardan biriydi. 22 model 104k km 455 liraya aldım çekme belgeli halde aracı muayeneye sokup trafiğe soktum. 520 ye ilan girdim. talibini bekliyorum.
    Araç alınmaz asla. Ev için baktım az önce bir ihale bitti. İhale sonucu 1,8m tl satıldı. Ama normal şartlarda dairede 2m satılıyor. Bunun vergisi kdv si derken 100 150 bin için peşin vermek değmez.