merhaba,
resmi icralık ilanlara bakıyorumda peşin para döndüğünden ilanlar biraz düşükten satılıyor. Bu ihalelere ara ara teklifler geliyor. Benim anlamadığım bu ilanlarda doğru düzgün resim yok sadece metne göre mi teklif veriliyor.
İçerisinde oturan var is nasıl oluyor? Hiç deneyen oldu mu?