• 21-11-2025, 21:50:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ben bir ürün satıcam kdvyi %20 yaptım ürün fiyatı 50 tl bana 45 tl olarak bekleyen bakiye yazdı bu ürünün kdvsini kestimi yoksa benim tekrar kesmem gerekiyormu? dijital ürün
  • 21-11-2025, 21:51:11
    #2
    Hocam vergi ödemek için tekrardan kesmeniz gerek sizin adamlar kendininkini alıyor diye biliyorum.
  • 21-11-2025, 22:22:32
    #3
    Onlar sizden komisyonunu alıyor siz fatura kesmelisiniz.
  • 21-11-2025, 22:22:46
    #4
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vergi ödemek için tekrardan kesmeniz gerek sizin adamlar kendininkini alıyor diye biliyorum.
    Doğru hocam. Shopier ile satış yapıyorsanız. Şirketinizi açmalı faturanızı sizin kesmeniz lazımdır.
  • 21-11-2025, 22:36:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    DarkerVip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru hocam. Shopier ile satış yapıyorsanız. Şirketinizi açmalı faturanızı sizin kesmeniz lazımdır.
    şirket olarak kayıt oldum zaten