ben bir ürün satıcam kdvyi %20 yaptım ürün fiyatı 50 tl bana 45 tl olarak bekleyen bakiye yazdı bu ürünün kdvsini kestimi yoksa benim tekrar kesmem gerekiyormu? dijital ürün