• 21-11-2025, 15:12:05
    #10
    i0ofcx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    33k hocam
    geçmiş olsun çok vermişsiniz bu sisteme
  • 21-11-2025, 15:13:09
    #11
    FronzShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun çok vermişsiniz bu sisteme
    Sanırım öyle oldu hocam
  • 21-11-2025, 15:14:37
    #12
    i0ofcx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğim gibi parçalardan vesaie anlamadığım için ilk böyle oldu daha dikkat ederim birdaha
    Sağlık olsun hocam. İade edebiliyorsanız edin yoksa 1-2 yıl sonra DDR5 Yükseltmesi ile Anakart, İşlemci ve Ram değişerek devam edersiniz.
  • 21-11-2025, 15:15:26
    #13
    i0ofcx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    33k hocam
    Sadece kasaya mı o parayı verdin? İade etme şansın varsa iade et. Pahalı olmasını ve RAM'i bu paraya 32 yerine 16 takmasını geçtim SSD'den bile kırpmış. SSD ne taktı? Sata SSD ise kesinlikle iade et. Bu devirde mahalledeki bilgisayarcılardan bir şey alınmaz.
  • 21-11-2025, 15:16:21
    #14
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık olsun hocam. İade edebiliyorsanız edin yoksa 1-2 yıl sonra DDR5 Yükseltmesi ile Anakart, İşlemci ve Ram değişerek devam edersiniz.
    Hocam afaki bi performans beklemiyorum oyunlarda ortalama benim 60fps yeterli oluyor yediğim kazık Geçti artık ama yükselteceğim dediğim gibi 60fps bile vermeyecek kadar berbat değildir muhtemelen
  • 21-11-2025, 15:16:40
    #15
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kasaya mı o parayı verdin? İade etme şansın varsa iade et. Pahalı olmasını ve RAM'i bu paraya 32 yerine 16 takmasını geçtim SSD'den bile kırpmış. SSD ne taktı? Sata SSD ise kesinlikle iade et. Bu devirde mahalledeki bilgisayarcılardan bir şey alınmaz.
    Fırsatçı bir satıcıymış belli ki karşısındaki anlamıyor diye en üst fiyattan en düşün donanımları satmış
  • 21-11-2025, 15:17:00
    #16
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kasaya mı o parayı verdin? İade etme şansın varsa iade et. Pahalı olmasını ve RAM'i bu paraya 32 yerine 16 takmasını geçtim SSD'den bile kırpmış. SSD ne taktı? Sata SSD ise kesinlikle iade et. Bu devirde mahalledeki bilgisayarcılardan bir şey alınmaz.
    Monitor de içinde dahil hocam sadece kasa değil
  • 21-11-2025, 15:17:32
    #17
    i0ofcx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    33k hocam
    Hocam keşke almadan önce bu konuyu açsaydın
  • 21-11-2025, 15:18:22
    #18
    i0ofcx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monitor de içinde dahil hocam sadece kasa değil
    Yinede pahalı malesef. Monitörü de dandik vermiş. Aygıt yöneticisine girip disk sürücüleri kısmına tıklayıp ekran görüntüsü atabilir misin