i0ofcx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk Gaming Sistemim?
28
●1.128
- 21-11-2025, 15:13:09Sanırım öyle oldu hocamFronzShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2025, 15:14:37Sağlık olsun hocam. İade edebiliyorsanız edin yoksa 1-2 yıl sonra DDR5 Yükseltmesi ile Anakart, İşlemci ve Ram değişerek devam edersiniz.i0ofcx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2025, 15:15:26Sadece kasaya mı o parayı verdin? İade etme şansın varsa iade et. Pahalı olmasını ve RAM'i bu paraya 32 yerine 16 takmasını geçtim SSD'den bile kırpmış. SSD ne taktı? Sata SSD ise kesinlikle iade et. Bu devirde mahalledeki bilgisayarcılardan bir şey alınmaz.i0ofcx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2025, 15:16:21Hocam afaki bi performans beklemiyorum oyunlarda ortalama benim 60fps yeterli oluyor yediğim kazık Geçti artık ama yükselteceğim dediğim gibi 60fps bile vermeyecek kadar berbat değildir muhtemelenenessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2025, 15:16:40Fırsatçı bir satıcıymış belli ki karşısındaki anlamıyor diye en üst fiyattan en düşün donanımları satmışCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2025, 15:17:00Monitor de içinde dahil hocam sadece kasa değilCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2025, 15:17:32Hocam keşke almadan önce bu konuyu açsaydıni0ofcx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2025, 15:18:22Yinede pahalı malesef. Monitörü de dandik vermiş. Aygıt yöneticisine girip disk sürücüleri kısmına tıklayıp ekran görüntüsü atabilir misini0ofcx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle