Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece kasaya mı o parayı verdin? İade etme şansın varsa iade et. Pahalı olmasını ve RAM'i bu paraya 32 yerine 16 takmasını geçtim SSD'den bile kırpmış. SSD ne taktı? Sata SSD ise kesinlikle iade et. Bu devirde mahalledeki bilgisayarcılardan bir şey alınmaz.
Monitor de içinde dahil hocam sadece kasa değil