• 19-11-2025, 09:19:59
    #1
    Merhabalar, bedelli askerlik yapıcam başvuruyu yaptıktan 2 ay içinde ödenmesi gerekiyormuş, aralık 15-20 si civarı başvuru yapıp şubatta ödemeyi düşünüyorum fakat başvuru yaptığım bedelli parasını mı öderim yoksa zamlı olanı mı öderim bilen tecrübeli arkadaşlar cevap verirse sevinirim.
  • 19-11-2025, 09:20:50
    #2
    Takip+
  • 19-11-2025, 09:26:42
    #3
    Instagram mavi tik✅
    Zanlıyı ödersiniz.
    Aralıkta bozarsan Aralık 29a kadar yatirman lazim
  • 19-11-2025, 09:30:08
    #4
    Zamlı ödersin. Yeni tarifeye göre değerlendirilir.
  • 19-11-2025, 09:30:17
    #5
    zamlı ödersin hocam
  • 19-11-2025, 09:54:43
    #6
    zamlı ödenir