Merhabalar, bedelli askerlik yapıcam başvuruyu yaptıktan 2 ay içinde ödenmesi gerekiyormuş, aralık 15-20 si civarı başvuru yapıp şubatta ödemeyi düşünüyorum fakat başvuru yaptığım bedelli parasını mı öderim yoksa zamlı olanı mı öderim bilen tecrübeli arkadaşlar cevap verirse sevinirim.