İlk defa Claude ai kullandım. Donma yapiyor. Sankİ 4 gb ram le çalışıyor gibi. Donma kasma ne ararsan var. Bi kod yazmasını istedim kodu yazarken yarıda hata verdi.
Ücretli versiyonunu kullanıyorum.
Bunu bir tek benmi yaşıyorum herkesde oluyor mu bu durum?
Claude ya kullananlar konuya
8
●244
- 17-11-2025, 21:11:15ben de chat gpt yerine claude kullanıyordum son zamanlarda güncelleme mi aldı ne olduysa yavaşlamaya başladı yeri geliyor donuyor yeri geliyor a konusundan bahsederken birden b konusuna atlıyor alakasız şeyler yazıyor enteresan durum bazen bir şey soruyorum 2 cümleyle kestirip atıyor önceden detaylıca bilgi yazardı sonra sapıttı ne olduysa .
- 17-11-2025, 21:14:24Konu atlamaya benzer birşey bende yaşadım. Kodun bir yerinde saçma saapn fonksiyon ismi kullandı. örnek getElementById('avatarUpload') bunu yapacağı yerde ataşehir('avatarUpload') yazdı.ReTRoBoT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2025, 21:25:44sonnet 4.5 kullanıyorumdoctorman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2025, 21:32:47hocam detaya girerken kullanın normalde auto yapın daha az kullanım da yapar hemgsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2025, 21:44:12claude'u terminal üstündenmi kullanıyorsunuz yoksa bir ide üstünden mi kullanıyorsunuz hocam. chat geçmişiniz ne durumda . biraz daha detaylı anlatırsanız iyi olabilir . çünkü claude hala aynı . bende bir fark yok psikolojik olabilir sizin durumunuz. kullandığınız terminal yada ide'nizin ne kadar bellek kullandığına dair bir ekran görüntüsü atabilirmisiniz ama belleğe göre sıralayın lütfen