• 17-11-2025, 21:08:01
    #1
    İlk defa Claude ai kullandım. Donma yapiyor. Sankİ 4 gb ram le çalışıyor gibi. Donma kasma ne ararsan var. Bi kod yazmasını istedim kodu yazarken yarıda hata verdi.
    Ücretli versiyonunu kullanıyorum.
    Bunu bir tek benmi yaşıyorum herkesde oluyor mu bu durum?
  • 17-11-2025, 21:08:41
    #2
    Hocam free denedim bence çok yavaş ve kötü 1 defa çöktü 100-1000 satırlık kodda.
  • 17-11-2025, 21:11:15
    #3
    ben de chat gpt yerine claude kullanıyordum son zamanlarda güncelleme mi aldı ne olduysa yavaşlamaya başladı yeri geliyor donuyor yeri geliyor a konusundan bahsederken birden b konusuna atlıyor alakasız şeyler yazıyor enteresan durum bazen bir şey soruyorum 2 cümleyle kestirip atıyor önceden detaylıca bilgi yazardı sonra sapıttı ne olduysa .
  • 17-11-2025, 21:13:12
    #4
    claude'u verimli kullanma ebook loading
  • 17-11-2025, 21:14:24
    #5
    ReTRoBoT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de chat gpt yerine claude kullanıyordum son zamanlarda güncelleme mi aldı ne olduysa yavaşlamaya başladı yeri geliyor donuyor yeri geliyor a konusundan bahsederken birden b konusuna atlıyor alakasız şeyler yazıyor enteresan durum bazen bir şey soruyorum 2 cümleyle kestirip atıyor önceden detaylıca bilgi yazardı sonra sapıttı ne olduysa .
    Konu atlamaya benzer birşey bende yaşadım. Kodun bir yerinde saçma saapn fonksiyon ismi kullandı. örnek getElementById('avatarUpload') bunu yapacağı yerde ataşehir('avatarUpload') yazdı.
  • 17-11-2025, 21:24:23
    #6
    ilk duyduğumdan beri kullanıyorum son güncellemede bi tık hata verir gibi kasma durma yapıyor ama rahatsız edecek bi durum yaşamadım ama o çıkan 2.0 ı kullanmayın hocam
  • 17-11-2025, 21:25:44
    #7
    doctorman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk duyduğumdan beri kullanıyorum son güncellemede bi tık hata verir gibi kasma durma yapıyor ama rahatsız edecek bi durum yaşamadım ama o çıkan 2.0 ı kullanmayın hocam
    sonnet 4.5 kullanıyorum
  • 17-11-2025, 21:32:47
    #8
    gsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonnet 4.5 kullanıyorum
    hocam detaya girerken kullanın normalde auto yapın daha az kullanım da yapar hem
  • 17-11-2025, 21:44:12
    #9
    claude'u terminal üstündenmi kullanıyorsunuz yoksa bir ide üstünden mi kullanıyorsunuz hocam. chat geçmişiniz ne durumda . biraz daha detaylı anlatırsanız iyi olabilir . çünkü claude hala aynı . bende bir fark yok psikolojik olabilir sizin durumunuz. kullandığınız terminal yada ide'nizin ne kadar bellek kullandığına dair bir ekran görüntüsü atabilirmisiniz ama belleğe göre sıralayın lütfen