claude'u terminal üstündenmi kullanıyorsunuz yoksa bir ide üstünden mi kullanıyorsunuz hocam. chat geçmişiniz ne durumda . biraz daha detaylı anlatırsanız iyi olabilir . çünkü claude hala aynı . bende bir fark yok psikolojik olabilir sizin durumunuz. kullandığınız terminal yada ide'nizin ne kadar bellek kullandığına dair bir ekran görüntüsü atabilirmisiniz ama belleğe göre sıralayın lütfen