Belirttiğiniz modellere göre yazıyorum. Yıpranmamış Renault Captur bulursanız iyidir fazla bir kronik sorun yok. Hangi tamirciye gitsen renaulta rahatlıkla bakar .
Ancak arka 3 kişi rahatsız edici olur. fazla sıkışık olurlar yani
Renault Captur Vs Peugeot 2008
11
●264
- 16-11-2025, 12:37:18Arkadaşa katılıyorum.Remusoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nissan Qashqai 1.5 dci veya 1.6(dizel)
1.3 (benzin)
(2013 1.5 kullanıcısı olarak şiddetle tavsiye ederim üst modeller dahada güzel)
Toyota C-HR e de bakabilirsiniz
