Belirttiğiniz modellere göre yazıyorum. Yıpranmamış Renault Captur bulursanız iyidir fazla bir kronik sorun yok. Hangi tamirciye gitsen renaulta rahatlıkla bakar .

Ancak arka 3 kişi rahatsız edici olur. fazla sıkışık olurlar yani