Topladığım PC nasıl görünüyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Topladığım PC nasıl görünüyor?
6
●
212
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Topladığım PC nasıl görünüyor?
12-11-2025, 22:01:28
#1
iviscomtr
Intel i5 12400f
16gb ram
Msı pro h610m-e anakart
Nvidia GeForce rtx 3060 12gb
512 gb nvme
240mm sıvı soğutma
1 egzoz ve 4 fan
600w psu
2 tarafı cam kasa
12-11-2025, 22:09:56
#2
softmush
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yazın klima açmaya gerek yok gibi gözüküyor 😁
12-11-2025, 22:13:48
#3
iviscomtr
softmush adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazın klima açmaya gerek yok gibi gözüküyor 😁
Hocam cpu 27 gpu 34 derece yük altında ise 49 cpu 63 ise gpu ve yorumunuz için teşekkür ederim 😇
12-11-2025, 22:34:07
#4
puan
hayırlı olsun , çok güzel duruyor
12-11-2025, 22:39:02
#5
iviscomtr
puan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayırlı olsun , çok güzel duruyor
Teşekkür ederim
12-11-2025, 23:45:55
#6
meksec
iviscomtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Intel i5 12400f
16gb ram
Msı pro h610m-e anakart
Nvidia GeForce rtx 3060 12gb
512 gb nvme
240mm sıvı soğutma
1 egzoz ve 4 fan
600w psu
2 tarafı cam kasa
Çok güzel hayırlı olsun kaça mal ettiniz
13-11-2025, 00:13:32
#7
iviscomtr
meksec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok güzel hayırlı olsun kaça mal ettiniz
30k
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler