softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazın klima açmaya gerek yok gibi gözüküyor 😁
Hocam cpu 27 gpu 34 derece yük altında ise 49 cpu 63 ise gpu ve yorumunuz için teşekkür ederim 😇