• 11-11-2025, 22:05:06
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bence sen bu konuyu sildir. Iyice strese sokacaklar seni.. Her kafadan bir ses cikiyor.
    Tabi yinede sen bilirsin..
  • 11-11-2025, 22:09:50
    #38
    hocam ne desek yalan olur ama muhtemelen ifade olacak aksi halde direkt gelir alırlardı değil mi?
  • 11-11-2025, 22:10:15
    #39
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence sen bu konuyu sildir. Iyice strese sokacaklar seni.. Her kafadan bir ses cikiyor.
    Tabi yinede sen bilirsin..
    Katılıyorum
  • 11-11-2025, 22:10:38
    #40
    ben muhtemel mevzuyu söyleyeyim hocam önceden ticaret yaptığınız bir kişinin başına birşey feldiyse büyük ihtimalle bu kişiye neden para gönderdiniz ya da neden size gönderdi şeklinde birşey vardır onun dışında sanmıyorum birşey olduğunu. Beni bilgilendirirseniz sevinirim…
  • 11-11-2025, 22:21:07
    #41
    igtr.net
    Çok basit be korkma hocam 😂 ben yılda 1 kesin giderim ticari durumla alakalı hesabına gelen bir ödemedir. İfade verip çıkacan kanıt sunduğunda hiç bir şey olmuyor yorma kafanı hiç. Benide ilk çağırdıklarında hayatımda ilk olduğu için korka korka gittim şuan mesela hiç umrumda değil çünkü ticaret yapıyon çok normal yani.
  • 11-11-2025, 23:00:11
    #42
    Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen bir suça karışmadıysan niye elin ayağın titriyor anlamıyorum. Git ifadeni ver zaman kaybetme. Neyle çağrıldığını öğren, ona göre bir açıklama yaparsın. Yarın bizi haberdar et bizde bilgilenelim de ileride hata yapmayalım. Büyük ihtimal aldığın birisinden havale eft durumu.
    Katılıyorum. Aynı şekilde yarın ifadenizi verdiğinizde beni etiketlermisin. Merak ettim konuyu.
  • 11-11-2025, 23:00:19
    #43
    Geçmişte arkadaşımın başına geldi. R10'dan verdiği hizmet ile alakalı hemde. bu kağıt direkt suçlu olduğunuz anlamına gelmesin yani içiniz rahat olsun. gidince tutuklanmazsınız sadece ifade alınır sonrasında savcılık talebine göre hareket edilir
  • 11-11-2025, 23:03:14
    #44
    Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmişte arkadaşımın başına geldi. R10'dan verdiği hizmet ile alakalı hemde. bu kağıt direkt suçlu olduğunuz anlamına gelmesin yani içiniz rahat olsun. gidince tutuklanmazsınız sadece ifade alınır sonrasında savcılık talebine göre hareket edilir
    valla hocam inanın su yolukta iş yok güç yok bide bunla ugrascaz psikoloji alt üst oldu
  • 11-11-2025, 23:05:46
    #45
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam inanın su yolukta iş yok güç yok bide bunla ugrascaz psikoloji alt üst oldu
    hiç gerek yok inanın ifadeyi verip çıkınca keşke bu kadar stress yapıp gecemi mahvetmeseydim diyeceksiniz eminim . kuvvetle muhtemel ödeme aldığınız biri suça karıştı hesap hareketlerinde görüldüğünüz için nereden geldi diye soracaklardır ifadeyi verip çıkarsınız daha sonra dönüş bile gelmez ilerde emin olun (:
    Hayırlı geceler