Çok basit be korkma hocam 😂 ben yılda 1 kesin giderim ticari durumla alakalı hesabına gelen bir ödemedir. İfade verip çıkacan kanıt sunduğunda hiç bir şey olmuyor yorma kafanı hiç. Benide ilk çağırdıklarında hayatımda ilk olduğu için korka korka gittim şuan mesela hiç umrumda değil çünkü ticaret yapıyon çok normal yani.