Merhabalar arkadaşlar,
Uzun süredir Keenetic kullanıcısıydım bir kaç gün öncesinde led ışıklar komple söndü ve farklı adaptörlerle güç vermeye çalıştım fakat cihaz uçmuş malesef emsal vakalarıda biraz araştırma sonucunda led ışıkların komple sönüp birdaha güç almayan bir kaç cihaz vakası daha gördüm cihazım Keenetic Extra DSL'di ve artık yeni modem alma kararı verdim fakat Güncel bir ürün ve premium segmentte wifi çekim gücü falan en iyisinden tercih etmek istiyorum ama tüm bunların yanında sadece router değilde VDSL/ADSL özelliği olan bir cihaz tercih etmeliyim(mecburen). İlk başta Keenetic güncel bir modelini seçtim (Keenetic Hopper DSL KN-3611 Yeni Version) fakat sonra araştırmalarım sonucu asus'unda (ASUS DSL-AX82U) premium segmentinde bir cihazın yorumlarının ve Yapay zeka tarafında birçok donanım özelliği wifi çekim gücü kapsamı keeneticden çok daha iyi olduğuna dair bilgiler edindim sizce hangi ürün daha iyi olur. Fiyat farkını önemsemiyorum F/P olarak değerlendirmeyin lütfen.
1. ASUS DSL-AX82U
2. Keenetic Hopper DSL (Yeni model KN-3611)
Keenetic mi ASUS mu ? (Modem Seçimi)
3
●132
- 09-11-2025, 19:42:12Keenetic iyidir.
bende yakın zamana kadar keenetic kullanıyordum ama wifi-7 ve port gereksinimi yüzünden tp-link geçiş yapmak durumunda kaldım.
altyapınızın VDSL Olduğunu varsayaraktan Hopper DSL KN-3611 Almanızı tavsiye ederim.
Asus'ta iyi bir marka ama modem ürünlerini hiç deneyimlemedim.
Birde asus modem fiyatı keenetic modemin 2-2.5 katı falan olunca keenetic fiyat açısındanda avantajlı oluyor.
ağ önceliklendirme gibi özellikler keenetictede var.