Keenetic iyidir.
bende yakın zamana kadar keenetic kullanıyordum ama wifi-7 ve port gereksinimi yüzünden tp-link geçiş yapmak durumunda kaldım.
altyapınızın VDSL Olduğunu varsayaraktan Hopper DSL KN-3611 Almanızı tavsiye ederim.
Asus'ta iyi bir marka ama modem ürünlerini hiç deneyimlemedim.
Birde asus modem fiyatı keenetic modemin 2-2.5 katı falan olunca keenetic fiyat açısındanda avantajlı oluyor.
ağ önceliklendirme gibi özellikler keenetictede var.