• 08-11-2025, 01:22:36
    #1
    Merhabalar öncelikle herkese hayırlı geceler r10 ailesi

    Uzun süredir yandex mail kullanıyorum webmail için önceden ücretsiz hizmet alınıyordu ve bir süre sonra bu kalktı ben şuandada kullanmaktayım ve mailde hiçbir sıkıntı yaşamıyorum plan değişikliğide yapmadım ücretsiz planda devam ediyorumdur değil mi?
    Herhangi bir kart vs. Bilgisi girmedim fatura işleme imkanı varmı görünürde gözükmüyor

    Bilenler yorum yaparsa sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🙏
  • Kabul Edilen Cevap
  • 08-11-2025, 01:41:58
    #2
    Kurumsal PLUS
    Ediyor evet.
  • 08-11-2025, 01:43:40
    #3
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ediyor evet.
    Net cevap verme şansınız varmi ediyor derken ücretsizmi devam ediyor
  • 08-11-2025, 02:03:06
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    eminyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Net cevap verme şansınız varmi ediyor derken ücretsizmi devam ediyor

    Evet hocam ücretsiz devam ediyor
  • 08-11-2025, 02:19:20
    #5
    Maximus178 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam ücretsiz devam ediyor
    Cevabınız için teşekkür ederim aradığım cevap buydu 🙏