Merhabalar öncelikle herkese hayırlı geceler r10 ailesi
Uzun süredir yandex mail kullanıyorum webmail için önceden ücretsiz hizmet alınıyordu ve bir süre sonra bu kalktı ben şuandada kullanmaktayım ve mailde hiçbir sıkıntı yaşamıyorum plan değişikliğide yapmadım ücretsiz planda devam ediyorumdur değil mi?
Herhangi bir kart vs. Bilgisi girmedim fatura işleme imkanı varmı görünürde gözükmüyor
Bilenler yorum yaparsa sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🙏
Yandex mail bilgi almak istiyorum
4
●160
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 08-11-2025, 01:43:40Net cevap verme şansınız varmi ediyor derken ücretsizmi devam ediyorRakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2025, 02:03:06Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.eminyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam ücretsiz devam ediyor - 08-11-2025, 02:19:20Cevabınız için teşekkür ederim aradığım cevap buydu 🙏Maximus178 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
