Merhabalar öncelikle herkese hayırlı geceler r10 ailesi

Uzun süredir yandex mail kullanıyorum webmail için önceden ücretsiz hizmet alınıyordu ve bir süre sonra bu kalktı ben şuandada kullanmaktayım ve mailde hiçbir sıkıntı yaşamıyorum plan değişikliğide yapmadım ücretsiz planda devam ediyorumdur değil mi?
Herhangi bir kart vs. Bilgisi girmedim fatura işleme imkanı varmı görünürde gözükmüyor

Bilenler yorum yaparsa sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🙏