Forumda takılıyordum forumdaki bir arkadaşa mesaj atıyordum tam o sırada bilgisayardan attı. Telefona baktım spamdan banlanmışım. Ne alaka? 15 yıllık numaram. Arkadaşa merhaba yazdım 2. mesajımı yazamadan hesabım banlandı. İtiraz ettim ne olacak bilen arkadaşlar veya daha önce başına gelen arkadaşlar var mı? Neden böyle bir şey olmuş olabilir? Şikayet felan almadığıma eminim mesajı atar atmaz banlandım çünkü. İşin garip yanı normalde yabancı numaralara mesaj atan birisi değilim haftada 2 kişiye anca yazıyorumdur yabancı numara olarak.
Ertesi sabah edit: Hesabım itirazın ardından açıldı. Sistem hatası olsada korkutmadı değil, tekrarlanmaması dileğiyle.
Bir anda WhatsApp dan ban yedim
21
●764
- 08-11-2025, 00:15:28
- 08-11-2025, 00:19:21Bazen böyle yapıyor hocam 24 saat içerisinde düzeliyor genelde.
- 08-11-2025, 00:23:38bi ara eski çalıştığım yerde şirket wp ban yemiştim.
itiraz ettim, onlar hepsi müşteri potansiyelli, numarasını paylaşıyorlar ben de oradan ulaşıyorum diye. o şekilde açtılar tekrar.
mesaj attığın kişilerden şikayet eden olmuştur, itiraz sonrası açılır. derdini güzel açıkla yeter - 08-11-2025, 00:29:42Son mesajım @HİS; adlı arkadaşa Merhaba oldu. 2. cümleyi tamamlayamadan banlandım maalesef. Çok garip hocam siz mi yaptınız yoksa itiraf edin
- 08-11-2025, 00:33:47Benimde başıma geldi uygulama üzerinde bir butona tıkla inceleme geri bildirimi yolluyor 24 saat sonra düzeliyor.
- 08-11-2025, 00:40:36Geçmiş olsun, numaranızın son 4 rakamı nedirmehmetcckli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
