Forumda takılıyordum forumdaki bir arkadaşa mesaj atıyordum tam o sırada bilgisayardan attı. Telefona baktım spamdan banlanmışım. Ne alaka? 15 yıllık numaram. Arkadaşa merhaba yazdım 2. mesajımı yazamadan hesabım banlandı. İtiraz ettim ne olacak bilen arkadaşlar veya daha önce başına gelen arkadaşlar var mı? Neden böyle bir şey olmuş olabilir? Şikayet felan almadığıma eminim mesajı atar atmaz banlandım çünkü. İşin garip yanı normalde yabancı numaralara mesaj atan birisi değilim haftada 2 kişiye anca yazıyorumdur yabancı numara olarak.
Ertesi sabah edit: Hesabım itirazın ardından açıldı. Sistem hatası olsada korkutmadı değil, tekrarlanmaması dileğiyle.