Sabah açmıştım normal userlere vermek istemiyorum ticarete döküyorlar, çok erken olduğu için gören kişi sayısı azdı. Konuyu aşağıya bırakıyorum, buyurun.
https://www.r10.net/sorum-var/459905...el-erisim.html
AOL mail beta 2 tedarikçi aranıyor.
1
●110