Sabah açmıştım normal userlere vermek istemiyorum ticarete döküyorlar, çok erken olduğu için gören kişi sayısı azdı. Konuyu aşağıya bırakıyorum, buyurun.

https://www.r10.net/sorum-var/459905...el-erisim.html