• 29-10-2025, 13:11:14
    #10
    lisans satanlardır hocam.
    lisans işinde kazanılan paranın verilen emeğin yanından bile geçmediğini düşünüyorum. forumda birçok iş kolu var, 50-100 liraya lisans satıp telafisiydi sorularıydı vs uğraşmaktansa örneğin yazılım satmak daha mantıklı bence.

    tabiki de dışardan biri olarak yorumum bu belki de çok güzel paralar vardır ve hiç zor değildir.
  • 29-10-2025, 13:14:26
    #11
    Vatanı sevmek lafla olmaz çocuk.. İcraatla olur 👍
  • 29-10-2025, 13:16:35
    #12
    bana göre senelerdir tanıdığım insanlar: @onehost.net; @mikbalavseren; @MaxNet; bu kişilerle ufak tefek'de olsa da muhabbetimiz ve ticaretimiz olmuştur, iyi insanlardır.
  • 29-10-2025, 16:26:00
    #13
    Yalama olmuş bu
  • 29-10-2025, 16:30:57
    #14
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıllık üye olup kendini forumun otoritesi zanneden zavallılardan iyidirler 👍
    ilgili kişinin username'inin üstüne line through atılmış
  • 29-10-2025, 16:46:27
    #15
    Semotion;[URL="tel:1090019343" adlı üyeden alıntı:
    1090019343[/URL]]ilgili kişinin username'inin üstüne line through atılmış