lisans satanlardır hocam.
lisans işinde kazanılan paranın verilen emeğin yanından bile geçmediğini düşünüyorum. forumda birçok iş kolu var, 50-100 liraya lisans satıp telafisiydi sorularıydı vs uğraşmaktansa örneğin yazılım satmak daha mantıklı bence.
tabiki de dışardan biri olarak yorumum bu belki de çok güzel paralar vardır ve hiç zor değildir.
R10 Ticaret Canavarı Kimdir ?
14
●932
- 29-10-2025, 13:16:35bana göre senelerdir tanıdığım insanlar: @onehost.net; @mikbalavseren; @MaxNet; bu kişilerle ufak tefek'de olsa da muhabbetimiz ve ticaretimiz olmuştur, iyi insanlardır.
- 29-10-2025, 16:30:57ilgili kişinin username'inin üstüne line through atılmışraSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


