lisans satanlardır hocam.
lisans işinde kazanılan paranın verilen emeğin yanından bile geçmediğini düşünüyorum. forumda birçok iş kolu var, 50-100 liraya lisans satıp telafisiydi sorularıydı vs uğraşmaktansa örneğin yazılım satmak daha mantıklı bence.

tabiki de dışardan biri olarak yorumum bu belki de çok güzel paralar vardır ve hiç zor değildir.