Macway1986 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle yerlerde yaşanır mı?
12
●414
- 26-10-2025, 22:09:29Hocam insan yalnızlığı askerde yeterince tecrübe ediyor zaten. Amacın kendi yemeğimi bulaşımı yıkayayım da biraz tek takılayım mantığı ise pek sarmayacaktır seni. Birde tek gideceksin gibi gözüküyor yazdıklarına bakarsak, ancak kafa dengi birisi olursa hem eğlenceli olur hemde tecrübeni yaşamış olursun. Muğla tarafları hafiften soğumaya başlıyor bu arada bu sezonlarda mı gideceksin bilmiyorum ama klima ile bu ahşap ev bir tık zor ısınır ancak artısı şu ki sürekli çalışsa da elektrik parası derdin yok. Birde burada yaşayacaksan doğal olarak bir araca ihtiyacın olacaktır çünkü her noktaya uzak bir konumda olursa markete filan gidecek olursan belki yakında yürüyerek gidilebilir ama onun dışında sağa sola bakmak gezmek için bir araç (veya motor) şart olacaktır (toplu taşıma ile giderim dersen bunu eleyebilirsin). Birde böyle yerlerde ek giderler olacak mıdır bunu kiralarken kesin öğrenmen lazım aidat gibi saçma sapan şeyler talep edenler oluyor bazen veya bahçe bakımı ücretini ek yansıtanlar oluyor. Birde iş sürecini etkileyen konular olacaktır çamaşır yıka ser, bulaşık yıka diz, evi temizleme filan derken belki 10 dakikanı almayacak şeyler ama bunları sonuçta tek başına yapacaksın ve iş + ev işleri şeklinde olacak.
- 26-10-2025, 22:17:58Üyeliği durdurulduUzun uzun detaylıca yazdığınız için teşekkür ederim öncelikle 😊 Yalnız gideceğim ve yalnız yaşayacağım, pek çevrem yok arkadaş olarak kuzenler falan var sadece ama olsa da yalnız gitmek istiyorum amacım o zaten daha rahat sessiz takılmak istiyorum ek olarak kışın o tarafta sessiz oluyormuş daha da iyi, kısaca kafa dinlemek diyebilirim amacım. Sezon bittikten sonra gideceğim zaten, sadece kışları sezon bitince uzun dönemli kiralama yapıyorlar. Isınma konusuna gelecek olursak o benimde aklıma takıldı, Muğla kışın çok soğuk olur mu bilmiyorum açıkçası, çok üşüyen biriside değilim bi örtüyle çözerim işide yine de bilmiyorum bakalım çok soğuk olursa elektrikli sobalardan da alabilirim. Aracım yok, sık sık gezen birisi değilim zaten daha çok evde takılırım bahçede oturur işimi yaparım, dizi izlerim öyle takılırım diye düşündüm. Yiyecek içeçekler içinde haftalık alışveriş yaparım sık sık gitmeme gerek olmaz eğer marketler uzaksa, yakınsa zaten yürüyerekte giderim onlara bakacağım önce gidip göreceğim evi vs. Ek ücret konusunu falan her şeyi konuşacağım. Ev işlerini falan komple benim yapmam lazım zaten ki sorumluluğu tam anlamıyla üstlenmiş olayım, onlar olmazsa olmaz.Osmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2025, 23:08:47İstanbul kadar soğuk olmaz hocam amaa yağmurları fırtınalarına istanbulda goremezsin çok serttir kısa sürer ama çok sert gecer. Tabi soğuk olmaz diyoruz ordada şöyle bir durum var istanbul veya benzeri yerlerde klima dogalgaz vs birşekilde ısınıyorsunuz burda iki secenek var ya klima ya soba, internet konusu ayrı bir husus sabit internet çok az yerde var olmayan yerlerde telefon çekimleri çok düşük bilginize ayrıca bu bölgelerde antenle internet dağıtan yerel firmalar var onlara mecbur kalıyorsunuzbaalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle