Hocam insan yalnızlığı askerde yeterince tecrübe ediyor zaten. Amacın kendi yemeğimi bulaşımı yıkayayım da biraz tek takılayım mantığı ise pek sarmayacaktır seni. Birde tek gideceksin gibi gözüküyor yazdıklarına bakarsak, ancak kafa dengi birisi olursa hem eğlenceli olur hemde tecrübeni yaşamış olursun. Muğla tarafları hafiften soğumaya başlıyor bu arada bu sezonlarda mı gideceksin bilmiyorum ama klima ile bu ahşap ev bir tık zor ısınır ancak artısı şu ki sürekli çalışsa da elektrik parası derdin yok. Birde burada yaşayacaksan doğal olarak bir araca ihtiyacın olacaktır çünkü her noktaya uzak bir konumda olursa markete filan gidecek olursan belki yakında yürüyerek gidilebilir ama onun dışında sağa sola bakmak gezmek için bir araç (veya motor) şart olacaktır (toplu taşıma ile giderim dersen bunu eleyebilirsin). Birde böyle yerlerde ek giderler olacak mıdır bunu kiralarken kesin öğrenmen lazım aidat gibi saçma sapan şeyler talep edenler oluyor bazen veya bahçe bakımı ücretini ek yansıtanlar oluyor. Birde iş sürecini etkileyen konular olacaktır çamaşır yıka ser, bulaşık yıka diz, evi temizleme filan derken belki 10 dakikanı almayacak şeyler ama bunları sonuçta tek başına yapacaksın ve iş + ev işleri şeklinde olacak.