• 23-10-2025, 07:56:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar dün gece instagramdan biri istek attı ama sonra isteği geri çekti. Ben de buna hitaben kendisini benden küçük olduğunu düşünerek kimsin abim diye mesaj attım. Sonra bana ses kaydı olarak kaç tane abin var senin tsk malıyım uzatma diyerek bir de kufur etti.

    ben bugün savcılığa gideceğim. Bu ses kaydini direkt flash belleğe alsam değerlendirilir mi ? Ses kaydinin o instagram hesabına ait oldugunu nasıl belirtmeliyim ? İzlemem gereken yollar neler yardımcı olur musunuz ? Ortada kamu görevini kötüye kullanma, görevinden dolayı ifâ ettiği meslegin arkasina sığınarak suç işleme var. İzlemem gereken yollar ve dilekçemde özellikle şunu belirtmen iyi olur diyebileceğiniz şeyler var mı ?

  • 23-10-2025, 08:02:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    avukat tut 1 tane max 15k adamdan hakret davası açıp tazminat alırın min 25 30 k
    cebe 10k 15k kar kalıyorum hayırlı ugurlu olsun avukat detayları size iletir
  • 23-10-2025, 08:02:52
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam biraz fazla mı kafanızda kurdunuz acaba dünden beri
  • 23-10-2025, 08:09:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    GodCompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avukat tut 1 tane max 15k adamdan hakret davası açıp tazminat alırın min 25 30 k
    cebe 10k 15k kar kalıyorum hayırlı ugurlu olsun avukat detayları size iletir
    50k isteyeceğim
    erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biraz fazla mı kafanızda kurdunuz acaba dünden beri
    adam tsk malıyım diye askerim diyerek ceza almam diyor resmen. Ettiği kufur gücüme gitti. Şimdi önüne geçmezsek ne zaman ? Ben de silahi alip gideyim mi hocam ? Devlet birbirimizi yemeyelim diye var. Ben şikayet etmezsem bu arkadaş daha da cesaretlenecek
  • 23-10-2025, 08:32:37
    #5
    Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50k isteyeceğim


    adam tsk malıyım diye askerim diyerek ceza almam diyor resmen. Ettiği kufur gücüme gitti. Şimdi önüne geçmezsek ne zaman ? Ben de silahi alip gideyim mi hocam ? Devlet birbirimizi yemeyelim diye var. Ben şikayet etmezsem bu arkadaş daha da cesaretlenecek
    Real hayatta böyle vasıfsızların bişey yapamayacağını bildiğimiz için fazla iplemiyoruz yasa değişti tazminat için çok ümidiniz olmasın
  • 23-10-2025, 08:40:05
    #6
    İsim-soy isim belli, eşkal belli. Muhtemelen edilen küfürler direkt ve şahsi ise, davayı kazanabilirsin.

    Alacağın miktar ve süreç hakkında bilgilendirirsen sevinirim, konuyu takipte olacağım.
  • 23-10-2025, 08:43:13
    #7
    Tsk malıyım ne demek ben onu anlamadim
  • 23-10-2025, 08:51:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Real hayatta böyle vasıfsızların bişey yapamayacağını bildiğimiz için fazla iplemiyoruz yasa değişti tazminat için çok ümidiniz olmasın
    Güncel yasaya göre hakaret konusunda önce uzlaştırmaya gidiliyor. Orada da para isteyeceğim hocam.
    seydunaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim-soy isim belli, eşkal belli. Muhtemelen edilen küfürler direkt ve şahsi ise, davayı kazanabilirsin.

    Alacağın miktar ve süreç hakkında bilgilendirirsen sevinirim, konuyu takipte olacağım.
    Evet instagramda adi soyadı da yazıyor. Bugun gideceğim. Muhtemelen uzlaştırma açılır hocam, istediğim parayı vermezse davaya dönüşür. Gelişmeleri paylaşacağım. Sizi etiketlerim.
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tsk malıyım ne demek ben onu anlamadim
    Galiba bi zamanlar tsk mensubu askerlere savcı hakim ceza veremiyordu, sadece askeri hakimler bakıyordu. O yüzden askerlerin cezasizlik algisi var geçmişten gelen. Ancak askeri mahkemeler kalktı. O yüzden ceza alabilir. Hassas bir konu tabi, yanlış biliyor da olabilirim. Yanlışım varsa affola.
  • 23-10-2025, 09:10:32
    #9
    bu adamı şikayet etmezsen sen suçlusun üstad.. savcılığa git ver türemesin böyleleri