avukat tut 1 tane max 15k adamdan hakret davası açıp tazminat alırın min 25 30 k
cebe 10k 15k kar kalıyorum hayırlı ugurlu olsun avukat detayları size iletir
50k isteyeceğim
Hocam biraz fazla mı kafanızda kurdunuz acaba dünden beri
adam tsk malıyım diye askerim diyerek ceza almam diyor resmen. Ettiği kufur gücüme gitti. Şimdi önüne geçmezsek ne zaman ? Ben de silahi alip gideyim mi hocam ? Devlet birbirimizi yemeyelim diye var. Ben şikayet etmezsem bu arkadaş daha da cesaretlenecek