Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50k isteyeceğim


adam tsk malıyım diye askerim diyerek ceza almam diyor resmen. Ettiği kufur gücüme gitti. Şimdi önüne geçmezsek ne zaman ? Ben de silahi alip gideyim mi hocam ? Devlet birbirimizi yemeyelim diye var. Ben şikayet etmezsem bu arkadaş daha da cesaretlenecek
Real hayatta böyle vasıfsızların bişey yapamayacağını bildiğimiz için fazla iplemiyoruz yasa değişti tazminat için çok ümidiniz olmasın