• 23-10-2025, 00:36:21
    #1
    Son zamanlarda sosyal medyada sürekli olarak kamera kahramanları görmeye başladım.
    Ya hep şunu düşünüyorum. Videolar nedense karşıdaki kişinin sinirinin %89 anında çekiliyor. Acaba bu videolar öncesi ne yaşanıyor ?
    Ayrıca bu insanlar sosyal medyaya düşüyor. Evlatlarına ailelerine çocuklarına vs rezil rüsva oluyorlar.
    Düşünebiliyor musunuz bir vatandaş size an* avr*t küfür ediyor sizi delirtiyor alıyor telefonu eline.
    Akşamınada videosu çekiliyor cezası kesildi bilmem ne.
    Ben bu durumu çok saçma ve adaletsiz buluyorum acaba bu düşünceye bir tek ben mi sahibim.

    ( Sormamın sebebi şu. Son dönemlerde her saniyede bunları görüyorum. Telefonu olan HAKLI Telefonu olan KAHRAMAN oluyor anlamıyorum.. )
  • 23-10-2025, 00:39:02
    #2
    Kesinlikle katılıyorum, nedense bir yerden sonra yapmacık geliyor. Videoyu çeken taraf iyice tahrik ettikten sonra Kayda basıyor olan oluyor.