Son zamanlarda sosyal medyada sürekli olarak kamera kahramanları görmeye başladım.
Ya hep şunu düşünüyorum. Videolar nedense karşıdaki kişinin sinirinin %89 anında çekiliyor. Acaba bu videolar öncesi ne yaşanıyor ?
Ayrıca bu insanlar sosyal medyaya düşüyor. Evlatlarına ailelerine çocuklarına vs rezil rüsva oluyorlar.
Düşünebiliyor musunuz bir vatandaş size an* avr*t küfür ediyor sizi delirtiyor alıyor telefonu eline.
Akşamınada videosu çekiliyor cezası kesildi bilmem ne.
Ben bu durumu çok saçma ve adaletsiz buluyorum acaba bu düşünceye bir tek ben mi sahibim.

( Sormamın sebebi şu. Son dönemlerde her saniyede bunları görüyorum. Telefonu olan HAKLI Telefonu olan KAHRAMAN oluyor anlamıyorum.. )