• 22-10-2025, 21:07:17
    #1
    TASARIM AJANSI
    Merhaba. Kapadokya'da bir otel kiralayacağım.
    Otelin kendi fiyatı 24.000 TL, Jolly Tur'da aynı otel 20.500 TL

    Jolly Tur'dan satın alsam sorun yaşar mıyım
  • 22-10-2025, 21:08:45
    #2
    Kendi ayırdıkları odaları kiralıyor bu tarz firmalar odaları sezonluk alıyor.
    Eğer boşluk varsa sezonda doldurmak için yapıyor olabilirler, jolly güvenilirdir.
  • 22-10-2025, 21:09:26
    #3
    Jolly ile bir sorun yaşamazsınız.
  • 22-10-2025, 21:10:27
    #4
    Tr nin en güvenilir tur firması bana göre jolly zaten
  • 22-10-2025, 21:27:17
    #5
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tr nin en güvenilir tur firması bana göre jolly zaten

    Ben öyle düşünmüyorum hocam, geçen yıl tatilsepeti üzerinden satın aldığım tatilimiz jolly üzerinden rezarvasyon yapıldı. Otele gittiğimizde (Otelin adı Jura otel, hani şu zincir oteller) yaklaşık 15 ailenin lobide beklediğini gördük. Diğer 15 aile gibi bizimde aile odaları muhtemelen başkalarına satılmış, 15 aile + 2 aile olarak biz akşama kadar herkes kendince bir çözüm bulmaya çalıştı ancak tur şirketleri çok güzel salağa yattılar. Yapıyoruz, ediyoruz çözüyoruz bir sürü yalan dinledik. Akşam saat 9 dan sonra sözde başka otel ayarladılar ancak ayarlanan otel 4 yıldızlı sıradan bir oteldi. Jolly tur ve tatilsepeti telefonla defalarca şikayet oluşturmamıza rağmen mağdur ettiler. Hatta açıkta kalmamak için kabul ettiğimiz oteli, orayı siz seçmişsiniz diyerek dayattılar. Şikayetvar üzerinden kurumsal hesaplarından şikayetler oluşturmamıza rağmen çözüm üretilmedi. Kısacası o gün hayatımdan Jolly ve tatilsepetini çıkardım. Bu yıl jolly ve tatilsepeti daha uyguna veriyor olmasına rağmen tatilimizi tatilbudur üzerinden aldık sorunsuz şekilde tatilimizi yaptık. Bu işin kralı eğer ETS ise kesinlikle 2 numarası da tatilbudur diye düşünüyorum. Muhteşem bir müşteri hizmetleri var.
  • 22-10-2025, 21:53:12
    #6
    hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben öyle düşünmüyorum hocam, geçen yıl tatilsepeti üzerinden satın aldığım tatilimiz jolly üzerinden rezarvasyon yapıldı. Otele gittiğimizde (Otelin adı Jura otel, hani şu zincir oteller) yaklaşık 15 ailenin lobide beklediğini gördük. Diğer 15 aile gibi bizimde aile odaları muhtemelen başkalarına satılmış, 15 aile + 2 aile olarak biz akşama kadar herkes kendince bir çözüm bulmaya çalıştı ancak tur şirketleri çok güzel salağa yattılar. Yapıyoruz, ediyoruz çözüyoruz bir sürü yalan dinledik. Akşam saat 9 dan sonra sözde başka otel ayarladılar ancak ayarlanan otel 4 yıldızlı sıradan bir oteldi. Jolly tur ve tatilsepeti telefonla defalarca şikayet oluşturmamıza rağmen mağdur ettiler. Hatta açıkta kalmamak için kabul ettiğimiz oteli, orayı siz seçmişsiniz diyerek dayattılar. Şikayetvar üzerinden kurumsal hesaplarından şikayetler oluşturmamıza rağmen çözüm üretilmedi. Kısacası o gün hayatımdan Jolly ve tatilsepetini çıkardım. Bu yıl jolly ve tatilsepeti daha uyguna veriyor olmasına rağmen tatilimizi tatilbudur üzerinden aldık sorunsuz şekilde tatilimizi yaptık. Bu işin kralı eğer ETS ise kesinlikle 2 numarası da tatilbudur diye düşünüyorum. Muhteşem bir müşteri hizmetleri var.
    etsden uçak bileti aldık. sonra vizede sorun çıktı. aradık müş temsilcisi dediki "son iki gün kalaya kadar acele etmeyin işlem yapar değiştiririz çok bir fark yansıtmayız dedi". bizde inandık. iki gün kala aradık 2.5 yıl öncesinin fiyatı ile 52bin tl uçak biletimizi 107bine güncelleyeceklerini söylediler. 52bin tlmiz yandı yeni bilet aldık. yeni bilet ne kadara aldık biliyor musun? 60 bin tl. buna rağmen ben ets kötü dermiyim? demem. çünkü çok otele gittik.
    turda jolly, otelde ets en iyisidir.
  • 22-10-2025, 21:59:00
    #7
    Jolly magdur ettigi cok kisi var.
    Nette sikayetleri ararsaniz bulursunuz.
  • 22-10-2025, 22:00:22
    #8
    TASARIM AJANSI
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi ayırdıkları odaları kiralıyor bu tarz firmalar odaları sezonluk alıyor.
    Eğer boşluk varsa sezonda doldurmak için yapıyor olabilirler, jolly güvenilirdir.
    Kelaseth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jolly ile bir sorun yaşamazsınız.
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tr nin en güvenilir tur firması bana göre jolly zaten
    hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben öyle düşünmüyorum hocam, geçen yıl tatilsepeti üzerinden satın aldığım tatilimiz jolly üzerinden rezarvasyon yapıldı. Otele gittiğimizde (Otelin adı Jura otel, hani şu zincir oteller) yaklaşık 15 ailenin lobide beklediğini gördük. Diğer 15 aile gibi bizimde aile odaları muhtemelen başkalarına satılmış, 15 aile + 2 aile olarak biz akşama kadar herkes kendince bir çözüm bulmaya çalıştı ancak tur şirketleri çok güzel salağa yattılar. Yapıyoruz, ediyoruz çözüyoruz bir sürü yalan dinledik. Akşam saat 9 dan sonra sözde başka otel ayarladılar ancak ayarlanan otel 4 yıldızlı sıradan bir oteldi. Jolly tur ve tatilsepeti telefonla defalarca şikayet oluşturmamıza rağmen mağdur ettiler. Hatta açıkta kalmamak için kabul ettiğimiz oteli, orayı siz seçmişsiniz diyerek dayattılar. Şikayetvar üzerinden kurumsal hesaplarından şikayetler oluşturmamıza rağmen çözüm üretilmedi. Kısacası o gün hayatımdan Jolly ve tatilsepetini çıkardım. Bu yıl jolly ve tatilsepeti daha uyguna veriyor olmasına rağmen tatilimizi tatilbudur üzerinden aldık sorunsuz şekilde tatilimizi yaptık. Bu işin kralı eğer ETS ise kesinlikle 2 numarası da tatilbudur diye düşünüyorum. Muhteşem bir müşteri hizmetleri var.
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jolly magdur ettigi cok kisi var.
    Nette sikayetleri ararsaniz bulursunuz.
    Jolly'den 26 Kasım için rezervasyonu yaptım bakalım inşallah sıkıntısız sorunsuz gidip gelirim balayı tatiline