Kendi ayırdıkları odaları kiralıyor bu tarz firmalar odaları sezonluk alıyor.
Eğer boşluk varsa sezonda doldurmak için yapıyor olabilirler, jolly güvenilirdir.
Jolly ile bir sorun yaşamazsınız.
Tr nin en güvenilir tur firması bana göre jolly zaten
Ben öyle düşünmüyorum hocam, geçen yıl tatilsepeti üzerinden satın aldığım tatilimiz jolly üzerinden rezarvasyon yapıldı. Otele gittiğimizde (Otelin adı Jura otel, hani şu zincir oteller) yaklaşık 15 ailenin lobide beklediğini gördük. Diğer 15 aile gibi bizimde aile odaları muhtemelen başkalarına satılmış, 15 aile + 2 aile olarak biz akşama kadar herkes kendince bir çözüm bulmaya çalıştı ancak tur şirketleri çok güzel salağa yattılar. Yapıyoruz, ediyoruz çözüyoruz bir sürü yalan dinledik. Akşam saat 9 dan sonra sözde başka otel ayarladılar ancak ayarlanan otel 4 yıldızlı sıradan bir oteldi. Jolly tur ve tatilsepeti telefonla defalarca şikayet oluşturmamıza rağmen mağdur ettiler. Hatta açıkta kalmamak için kabul ettiğimiz oteli, orayı siz seçmişsiniz diyerek dayattılar. Şikayetvar üzerinden kurumsal hesaplarından şikayetler oluşturmamıza rağmen çözüm üretilmedi. Kısacası o gün hayatımdan Jolly ve tatilsepetini çıkardım. Bu yıl jolly ve tatilsepeti daha uyguna veriyor olmasına rağmen tatilimizi tatilbudur üzerinden aldık sorunsuz şekilde tatilimizi yaptık. Bu işin kralı eğer ETS ise kesinlikle 2 numarası da tatilbudur diye düşünüyorum. Muhteşem bir müşteri hizmetleri var.
Jolly magdur ettigi cok kisi var.
Nette sikayetleri ararsaniz bulursunuz.
Jolly'den 26 Kasım için rezervasyonu yaptım bakalım inşallah sıkıntısız sorunsuz gidip gelirim balayı tatiline