• 21-10-2025, 10:49:59
    #1
    2009 açılışla çok eskiden 1 adet yorum yaptığım bir hesap var. Ne kadar ede? Daha doğrusu maddi bir değeri var mı ?
  • 21-10-2025, 10:54:45
    #2
    KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2009 açılışla çok eskiden 1 adet yorum yaptığım bir hesap var. Ne kadar ede? Daha doğrusu maddi bir değeri var mı ?
    aynı soruyu bende merak ediyorum
  • 21-10-2025, 10:56:39
    #3
    Sizde görünce merak ettim. Baktım 2007 yılında kaydolmuşum. Bir şey de paylaşmadım. O zamanlar mobil oyunlar indirmek için üye olmuştum symbian zamanları
  • 21-10-2025, 10:57:51
    #4
    OmerGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı soruyu bende merak ediyorum
    Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde görünce merak ettim. Baktım 2007 yılında kaydolmuşum. Bir şey de paylaşmadım. O zamanlar mobil oyunlar indirmek için üye olmuştum symbian zamanları
    aynı bende knight döneminde üye olmuştum da bir kaç kere satışını gördüm merak ettim
  • 21-10-2025, 11:09:18
    #5
    Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde görünce merak ettim. Baktım 2007 yılında kaydolmuşum. Bir şey de paylaşmadım. O zamanlar mobil oyunlar indirmek için üye olmuştum symbian zamanları
    arttırıyorum 2006 üyesiyim, alan varsa satayım
  • 21-10-2025, 11:14:44
    #6
    hiç bir işe yaramaz bence. 2007 üyeliğim varmış aynı nickle
  • 21-10-2025, 11:57:26
    #7
    2008 uyesıyım ve 3050 mesaj var
  • 21-10-2025, 15:15:58
    #8
    frmtr de bir ara üyelik tarihi değiştirme kartı satıyorlardı sanırım istediğin tarihe getiriyordun hesabını keşke değeri olsa hesapların 2005 kayıtlı eskiden bolca item char satışı yapmış bir hesabım var
  • 04-11-2025, 18:27:22
    #9
    2008 üyesiyim