aynı soruyu bende merak ediyorum
Sizde görünce merak ettim. Baktım 2007 yılında kaydolmuşum. Bir şey de paylaşmadım. O zamanlar mobil oyunlar indirmek için üye olmuştum symbian zamanları
aynı bende knight döneminde üye olmuştum da bir kaç kere satışını gördüm merak ettim