OmerGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı soruyu bende merak ediyorum
Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizde görünce merak ettim. Baktım 2007 yılında kaydolmuşum. Bir şey de paylaşmadım. O zamanlar mobil oyunlar indirmek için üye olmuştum symbian zamanları
aynı bende knight döneminde üye olmuştum da bir kaç kere satışını gördüm merak ettim