Merhabalar, mac kullandığım için windows üzerinde bir işim düştü. Forumda satılan 1 kişiden bot alıp google işletme verisi çekimi yapacağım fakat bot mac de çalışmadığı için windowsa ihtiyacım var. 1 haftalık sürüm alacağım ve 1 kez kullanacağım. Benim yerime bottan istediğim veriyi excel olarak atabilecek arkadaş var ise yazılımı kurup sonrasında kendisi kullanabilir.
Yardımcı olabilecek var ise çok sevinirim. Herkese iyi forumlar dilerim 🙏🏻
Windows Kullanandan Bir Ricam Var
4
●142
- 20-10-2025, 16:37:31
- 20-10-2025, 16:39:00Hocam yardımcı olabilirim bugün format atacağım zaten anydesk atarım halledersiniz.
- 20-10-2025, 16:41:57Ne yazıkki bende kullanmadığım için anydesk atsamda bir şey değişmez gibi hocam 🙏🏻 Videosu var youtubeda oradan bakıp yapmayı düşündüm bende ama mac olduğu işin çalıştıramadım toplu veri gerekiyordu.ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle