• 20-10-2025, 16:37:31
    #1
    Merhabalar, mac kullandığım için windows üzerinde bir işim düştü. Forumda satılan 1 kişiden bot alıp google işletme verisi çekimi yapacağım fakat bot mac de çalışmadığı için windowsa ihtiyacım var. 1 haftalık sürüm alacağım ve 1 kez kullanacağım. Benim yerime bottan istediğim veriyi excel olarak atabilecek arkadaş var ise yazılımı kurup sonrasında kendisi kullanabilir.

    Yardımcı olabilecek var ise çok sevinirim. Herkese iyi forumlar dilerim 🙏🏻
  • 20-10-2025, 16:39:00
    #2
    Hocam yardımcı olabilirim bugün format atacağım zaten anydesk atarım halledersiniz.
  • 20-10-2025, 16:41:57
    #3
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yardımcı olabilirim bugün format atacağım zaten anydesk atarım halledersiniz.
    Ne yazıkki bende kullanmadığım için anydesk atsamda bir şey değişmez gibi hocam 🙏🏻 Videosu var youtubeda oradan bakıp yapmayı düşündüm bende ama mac olduğu işin çalıştıramadım toplu veri gerekiyordu.
  • 20-10-2025, 16:46:17
    #4
    akşam 10 dan sonra yardımcı olabilirimhallederim istersen hocam suan işteyim
  • 20-10-2025, 17:00:31
    #5
    Yardımcı olabilirim hocam istersen