Merhabalar, mac kullandığım için windows üzerinde bir işim düştü. Forumda satılan 1 kişiden bot alıp google işletme verisi çekimi yapacağım fakat bot mac de çalışmadığı için windowsa ihtiyacım var. 1 haftalık sürüm alacağım ve 1 kez kullanacağım. Benim yerime bottan istediğim veriyi excel olarak atabilecek arkadaş var ise yazılımı kurup sonrasında kendisi kullanabilir.

Yardımcı olabilecek var ise çok sevinirim. Herkese iyi forumlar dilerim 🙏🏻