Otomasyon için R10
2
●124
- 17-10-2025, 23:31:29Merhaba R10 üzerinden bir otomasyon sistemi geliştireceğim. R10'un otomasyona karşı kuralları var mı öyle bir şey göremedimde sıkıntı çıkar mı?
- 17-10-2025, 23:34:50Merhaba,
Foruma dair bot otomasyon vb islemler yasaktır.