• 17-10-2025, 23:31:29
    #1
    Merhaba R10 üzerinden bir otomasyon sistemi geliştireceğim. R10'un otomasyona karşı kuralları var mı öyle bir şey göremedimde sıkıntı çıkar mı?
  • 17-10-2025, 23:33:24
    #2
    var diye biliyorum.
  • 17-10-2025, 23:34:50
    #3
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Merhaba,

    Foruma dair bot otomasyon vb islemler yasaktır.