Konu
Otomasyon için R10
17-10-2025, 23:31:29
#1
Merdivencioglu
Merhaba R10 üzerinden bir otomasyon sistemi geliştireceğim. R10'un otomasyona karşı kuralları var mı öyle bir şey göremedimde sıkıntı çıkar mı?