• 17-10-2025, 13:14:28
    #1
    Şuan bizde 10 adet 3D Printer mevcut kapalı kabin. Biz fabrikalara parça üretmek istiyoruz bunun kontağını nasıl kurabiliriz veya nasıl iletişime geçebiliriz ?

    Toplu mail aklıma geldi. Daha farklı sizin önerileriniz mevcut mudur ?
  • 17-10-2025, 13:21:51
    #2
    bence bulunduğunuz il / ilçedeki Ticaret ve Sanayi Odasına gidipi konuyu konuşabilirsiniz. Bu tip işleri yapan firmaların listesini alabilirsiniz. Sonra hepsi ile gerekirse gidip yüz yüze görüşürsünüz. Hayırlı işler, bol kazançlar dilerim.
  • 17-10-2025, 13:23:21
    #3
    CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bulunduğunuz il / ilçedeki Ticaret ve Sanayi Odasına gidipi konuyu konuşabilirsiniz. Bu tip işleri yapan firmaların listesini alabilirsiniz. Sonra hepsi ile gerekirse gidip yüz yüze görüşürsünüz. Hayırlı işler, bol kazançlar dilerim.
    Teşekkürler sağolun hocam fikir için