Şuan bizde 10 adet 3D Printer mevcut kapalı kabin. Biz fabrikalara parça üretmek istiyoruz bunun kontağını nasıl kurabiliriz veya nasıl iletişime geçebiliriz ?
Toplu mail aklıma geldi. Daha farklı sizin önerileriniz mevcut mudur ?
İş modeli hakkında fikir istiyorum ?
2
●80